Online predaj / pokladňa

INFO: ticket@nostalgia.sk

Od januára 2022 sme spustili aj ONLINE predaj lístkov.

Aby ste si mohli kúpiť lístky online, stačí kliknúť na čas konkrétneho filmu.

Prosím, vždy si skontrolujte či si kupujete lístok na správne predstavenie (názov filmu, dátum a čas) i v košíku.

Predstavenia začínajú vždy načas = bez reklám, preto vás prosíme, aby ste prišli cca 5 – 15 min. pred filmom a nerušili ostatných divákov neskorým príchodom.

V kinosále je potrebné dodržiavať ZÁKAZ KONZUMÁCIE akéhokoľvek jedla (vrátane menších pochutín, …) a nápojov s výnimkou čistej vody v uzatvárateľnej fľaši, ktorú majú návštevníci k dispozícii za dobrovoľný príspevok i v pokladni kina.

POKLADŇA

  • Vstupenky si samozrejme stále môžete zakúpiť i priamo v pokladni kina, kde je platba možná len v hotovosti.
  • Pokladňa je otvorená vždy 30 min. pred začiatkom filmu a predaj lístkov končí ihneď po začatí predstavenia.

ZĽAVY

  • Nižšie/zľavnené vstupné poskytujeme deťom, študentom, seniorom, ZŤP, majiteľom Bonus karty Nostalgia a obyvateľom lokality NIVY.
  • Zľavy na preukazy ASFK nie je možné u nás uplatňovať.

BONUS KARTA NOSTALGIA 2024

  • Bonus karta Nostalgia pre verných návštevníkov! Na každom predstavení s ňou ušetríte pri kúpe 2 lístkov vždy min. 2 € + môžete využiť i ďalšie bonusy u partnerov Nostalgie.


ČASTÉ OTÁZKY


Je možná platba kartou v pokladni kina?

  • Nie, v pokladni kina je možná platba len v hotovosti. Ale lístky si viete zakúpiť i online, kde je možná platba kartou.

Ako zistím či sú ešte voľné lístky (resp. v akom počte) na predstavenie?

  • Ak predstavenie ešte nezačalo, kliknite na ikonku lístkov pri konkrétnom filme, a to vás presmeruje na predaj lístkov. V pravom hornom rohu sa nachádza “koláč – kruh”, a po kliknutí naň zistíte koľko vstupeniek je už predaných, resp. koľko vstupeniek je voľných.

Je potrebné vstupenky zakúpené online vytlačiť?

  • Nie, vstupenky si nemusíte vytlačiť. Stačí ich mať v mobile. Prosím, zvýšte si jas obrazovky a priblížte čiarový kód, keď ukazujete vstupenky pri vstupe. Skener to niekedy nevie načítať. Ďakujeme.

Vstupenky mi na mail neprišli / mail so vstupenkami som vymazal / zadal som zlý mail , čo mám robiť?

  • Napíšte prosím Variabilný symbol alebo ID platby na e-mailovú adresu podpora@ticketware.sk a oni Vám vstupenky opätovne zašlú.

Je možné stornovať vstupenku zakúpenú online?

  • Áno, vstupenku je možné stornovať, v prípade, že sa predstavenie ešte neuskutočnilo a do začiatku predstavenia ostáva minimálne 24 hodín. Je to potrebné písomne oznámiť minimálne 24 hod. pred začiatkom daného predstavenia. S Vašou požiadavkou sa prosím obráťte priamo na nás na pokladni alebo mailom na: ticket@nostalgia.sk, kde uvediete číslo vstupenky (nachádza sa pod čiarovým kódom), termín a názov predstavenia. Výmena vstupeniek na iné predstavenie / termín nie je možná.

Zostaň informovaný o našich novinkách

Prihlás sa do nášho newslettra a budeme ti zasielať novinky priamo na e-mail.
Pre lepšie prispôsobenie obsahu pre Vás, bezpečnosti, meraniu štatistík návštevnosti a lepšej spätnej väzbe tento web používa cookies. Klikaním a navigovaním po stránke súhlasíte s tým, že zbierame o Vás anonymné informácie cez cookies. Viac informácií o používaní cookies na našej stránke nájdete tu.